• Wpisów:51
  • Średnio co: 27 dni
  • Ostatni wpis:1 rok temu, 09:23
  • Licznik odwiedzin:14 754 / 1434 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
2 dni objadania się
mam nadzieje ze już za mną,
już wystarczy. . .
  • awatar Kari90: Dasz radę :) ja mam tak przed miesiączką..wtedy jest najtrudniej bo ciągnie cholernie do słodkiego :(
  • awatar kerastani: dasz radę, każdy ma słabsze chwile ;)
  • awatar Fitelephant: też ostatnio miałam dni obżarstwa, ale czas wziąć się na nowo w garść, powodzenia !
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (14) ›
 

 
1.02.2016
67,9
III miesiąc
-2
















Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 
kurcze no jest nie najlepiej bo co ktorys dzien sie objadam , a pozniej przez kolejne jest oki i znowu to samo , brak lub zaniki motywacji

aktualizacja
DZIĘKUJE WAM
NIE PODDAJE SIĘ
 

 
14.01.2016
69,6








Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
7.01.2016
69,7




 

 
1.01.2016
69,9
II miesiąc
-1,7















 

 
07.12.2015
71,00







 

 
30.11.2015
71,6
I miesiąc
-5kg





Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
23.11.2015
71,4




Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
7.11.2015
72,7
6.11.2015
73,2
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
3.11.2015
74,6
2.11.2015
76,6
  • awatar Gość: Wow,dobrze,ale obawiam się, że to sama woda :) no ale trzymaj tak dalej :)
  • awatar larwa67: Serio? :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Kilka podstawowych zasad:

1. Unikaj podjadania między posiłkami.
2. Unikaj obżarstwa.
3. Zastanów się zanim zjesz jakąś „ pyszność“ – czy przyjemność trwająca 3 minuty warta jest późniejszego niezadowolenia z siebie, z sylwetki? Ile trzeba ćwiczyć, by spalić pączek, baton lub porcję frytek? Oj, dużo!
4. Pij zioła: melisa, mniszek lekarski , lukrecja, sok z żurawiny – hamują apetyt na słodycze, są moczopędne, przyspieszają metabolizm, leczą dolegliwości trawienne, lukrecja dodatkowo utrzymuje prawidłowy poziom cukru we krwi. Herbaty zawierające kofeinę: yerba mate, czerwona oraz zielona – prawdopodobnie przyspieszają metabolizm. Jedno jest pewne – zawierają antyoksydanty oraz działają pobudzająco na organizm.
5. Jedz cynamon i imbir. Co powiesz na przekąskę w postaci prażonych orzechów z cynamonem i greckim jogurtem?
6. Masz ochotę na coś słodkiego? Czekoladę z nadzieniem? Zjedz owoc. Masz ochotę na chrupkie i słodkie – zjedz jabłko, oszukaj swój mózg. A co powiesz na zdrowe chipsy? Z buraka i marchewki?
7. Jedz małe porcje. Także tych zdrowych, domowych słodyczy. Nadmiar szkodzi zawsze.
8. Bądź aktywny, siedząco – półleżący tryb życia sprzyja podjadaniu. Nie jedz, żeby zabić nudę.
9. Nie stawiaj sobie talerzy i miseczek z pokusami wokół miejsca pracy i odpoczynku.
10. Wyeliminuj lub bardzo ogranicz sól oraz produkty z glutaminianem sodu – one wzmagają apetyt (sprytna zagrywka producentów). Tymianek, majeranek, oregano, kurkuma, chilli, kminek, ocet, bazylia – doskonale zastąpią sól i glutaminian. Ułatwią też trawienie.
11. Jedz zdrowe tłuszcze
12. Nie wychładzaj organizmu – w szczególności stóp. To zwiększa łaknienie
Trening zrobiony? Jeśli nie, to do dzieła!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
09.03.2015
74,0


 

 
02.03.2015
72,1




 

 
  • awatar Ja Majlenka: ja z 72 kg już zeszłam na 67;-) jeśli mogę Ci coś zasugerować, to może też wypróbuj sobie Therm Line forte + do tego dietka i jakieś ćwiczonka i zawsze będzie łatwiej ;-)
  • awatar Ja Majlenka: marzy mi sie taki sweterek jak na zdj 1 ;-)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›